2018. 05. 21.

A hónap autogramja - Pap Rita/Bodnár Attila

Mikor elkezdtem ezt a blogot, gyermekkori nagy kedvencem autogramja az elsők között volt, amit megosztottam Veletek. Kis törpe voltam még, talán az ágyat sem értem fel, de a "Brother Louie", "Cheri Cheri Lady" ütemeit már jócskán felismertem. Így voltam a Modern Hungáriával is,  otthon mint a "Tíz kicsi indián" egyike ugráltam az asztal körül és bizony mikor szülinapom volt,  nem babát kértem, mint a legtöbb kislány, hanem a "léghajós Fenő Mikit (nem Fenyő :D) meg a Bodnáájt". Ezért őszinte köszönet a szüleimnek, akik nem mondták, hogy majd kinövöm, s megkaptam az áhított lemezt.
Nem is akartam ezt kinőni, a mai napig ez életem része, ami azt hiszem (sőt, tudom) 20-30 év múlva is az lesz, hiszen annyi élmény, boldog pillanat kötődik hozzá. S mikor az ember személyesen is megismeri gyerekkori kedvencét, s Ő kedvesen, készséggel fogadja a lemezekkel felfegyverkezett rajongót, s  egyből egy hullámhosszon vagyunk Vele, az elmondhatatlan élmény (mondanám minden másra ott a Mastercard).
Kedves Rita és Attila, köszönök mindent, a szuper dalokat, amiket ha bármikor felteszek, kicsit a régi szép idők jutnak eszembe, köszönöm a személyes találkozást, a sok-sok "kulisszatitkot", a bizalmat. 

JÁTÉK!

 

Aki szeretne nyerni egy dedikált Pap Rita - Bodnár Attila fényképet, nincs más teendője, mint az alábbi kérdésre kiválasztani a megfelelő választ.
  • Hány nagylemeze jelent meg a Modern Hungáriának?
          a.,  2
          b.,  3
          c.,  4

A megfejtéseket a bitta.autogram@gmail.com címre kérném elküldeni június 15-ig, a beküldők között két dedikált fénykép kerül kisorsolásra. Sok szerencsét !
___________________________________________________________

Would you like to win an autographed Attila Bodnár & Rita Pap photo?
The question is:
  • How many studio albums has the Modern Hungária released ?
         a.,  2
         b.,  3
         c.,  4
Send your answer an email at bitta.autogram@gmail.com and win!
This contest will run from now until June 15th, 2018

Thanks for playing – and good luck!





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése