2017. 10. 23.

Mitch Pileggi


Mitchell Craig Pileggi amerika színész, 1952 április 5-én született Portland-ben.
Legismertebb TV-s szerepe az "X-akták", ahol Mulder és Scully felettesét alakította, Walter Skinner FBI ügynököt. Játszott a "Csillagkapu: Atlantisz" című fantasztikus sorozatban is, illetve az "Odaát"-ban.   
Az idei évben feltűnt egy amerikai - norvég horrorfilmben, a "Polaroid"-ban, aminek bemutatója november 22-én lesz az USA-ban.
Az "X-akták" azonban forog tovább, immáron a 11.évad készül, természetesen Skinner igazgató helyettessel, így levelemet a forgatás helyszínére küldtem, Kanadába. Gyakorlatilag postafordultával jöttek is a dedikált képek. Mióta '94-ben elkezdődött ez a sorozat, nagy rajongója vagyok, úgyhogy kitörő lelkesedéssel fogadtam :) 

 "The X-Files - Season 11"   (2017 dec. 21-ig)
  Mitch Pileggi
 North Shore Studios
 330 - 555 Brooksbank Avenue
 North Vancouver, BC V7J 3S5
 Canada



Küldve: 2017.08.12.
Vissza: 2017.09.11









Nézd meg Gillian Anderson autogramját is az "X-akták"-ból.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése