2016. 09. 17.

Johnny Galecki

John Mark Galecki amerikai színész, legismertebb szerepe az "Agymenők" című sorozatban Leonard megformálása. Feltűnt a "Tudom, mit tettél tavaly nyáron", a "Bean - Az igazi katasztrófafilm" vagy Tom Cruise oldalán a "Vanília égbolt" című filmben. 
Kétség kívül azonban a már említett sorozat hozta meg számára a sikert, s nem utolsó sorban az anyagi biztonságot. Megmondom őszintén, először nagyon nem jött be ez a sorozat, ha azt mondom, hogy nagyon "fárasztónak" találtam először a srácokat, akkor finoman fogalmaztam. Egyszerűen nem bírtam követni az "agymenésüket". Aztán egy ráérősebb hétvégén hosszabban leültem a képernyő elé és azt vettem észre, már a negyedik részt fogyasztom és egyáltalán nem unom, sőt nagyon élvezem a jobbnál jobb poénokat és okoskodásokat. Tuti kis széria lett, a 10. évadot talán még ebben a hónapban láthatjuk, de már szó van egy esetleges 11. évadról is. Addig igyekszem bepótolni a hiányzó részeket.
Johnny autogramja, amit e-mailben kértem sajnos csak pre-print, de így is szívesen őrzöm. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése