2016. 06. 29.

Mr. Jeffrey Holland

Van néhány olyan sorozat, amit a végtelenségig tudnék nézni.... egyrészt azért, mert mindig mosolyt csal az arcomra, másrészt pedig azért, mert oly bájosan szerethetőek a figurák. A "Csengett, Mylord" c. sorozatra mindkét állítás igaz. A széria a '80-as évek végén, '90-es évek elején futott, 26 résszel, tökéletesen bemutatva a '20-as évek brit főúri család életét, a társadalmi különbségeket. Nagyon jól kitalált karakterek, remek szituációk, pazar színészi játék. Sajnos a gárdából sokan már nem lehetnek köztünk, de a lakájt alakító Jeffrey Holland-ot sikerült elérnem. Először egy e-mailt írtam, érdeklődvén a postacím után. Gondoltam, ha szerencsém van, kapok  választ egy managertől, vagy ilyesmi. Hamar jött is az e-mail, de legnagyobb meglepetésemre magától  Mr. Holland-tól. Írt néhány kedves szót, hogy lekötelezi, hogy mennyire nagy rajongója vagyok a sorozatnak, s hogy nagyon szerette ezt a szerepet. Kaptam egy címet, ahová rögtön küldtem is a fotókat, s kb. két hét múlva már jött is a névre szóló dedikáció.
Ez az egyik legkedvesebb autogramom, majd kiugrottam a bőrömből. Kikapcsolódásképp most pedig megyek és megnézek egy részt, vagy talán van kilátásom egy kiváló meggyes pitére?
  




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése